Så roligt, blir alldeles överöst av mail och förfrågningar om mina mobiler. Skulle inte hinna ens om jag kunde sitta och virka dygnet runt och det känns trist att behöva säga nej. Jag känner också ibland att jag vill virka något nytt, då de flesta vill beställa mobiler som jag redan virkat en, två eller tre gånger tidigare. Därför kommer det ibland upp mobiler här eller på instagram (@virrkpannan) som är till salu. Just nu har jag en drakmobil till salu. 360:- inkl frakt för den. I morgon kommer även en rosa upp med grå moln och träpärlor... Snart hoppas jag kunna ta, emot lite fler beställningar. Störst chans är om man har lite nya idéer och inte önskar något som redan finns 😍. För beställningsmobiler tar jag 460:- inklusive frakt. 



2 kommentarer

Anonym

21 Apr 2017 08:02

Hej! Finns någon av de två översta mobilerna i nedersta bilden att köpa (grågröna färgskalan)? Eller kan en beställa liknande av dig?
Mvh Kicki

Svar: Finns inget på lager tyvärr. Går att beställa. 460:- inkl frakt. Ca 1 1/2 månads leveranstid för tillfället.
Titti Stenke

Maja

19 Jun 2017 19:44

Finns drakmobilen kvar är jag intresserad!

Kommentera

Publiceras ej