Jag har ju inte visat hur det blev!!! Har påbörjat en till för att renskriva mönster.



3 kommentarer

Anonym

23 Feb 2017 17:56

Så fint mandalamönster! Jag vill verkligen börja nu och virka. Du är så duktig och gör så fina saker. Tack för all inspiration. LenaJ

Svar: Tack snälla 💕
Titti Stenke

Lisbeth Ohlsson

26 Feb 2017 15:34

Jättefin. ser fram mot mönstret. Den du gjorde tidigare i grått o vitt. finns det mönster på den som man kan få köpa?

Svar: Det mönstret är inte klart än tyvärr.
Titti Stenke

Helene centren

14 Mar 2017 19:32

Jag skulle vilja ha mönstret på bordstabletter o glasunderlägg, kan du länka det till mig? Har letat som en galning men hittar inte det 😞

Svar: Jag gissar att du menar mandalamönstret som någon hade använt och gjort till tabletter och glasunderlägg och lagt upp på fb? . Klicka på kategorin mandala och scrolla ner så kommer det. Mitt går i turkosa färger men är i inlägget som jag tänker på virkade i enfärgat brunt.
Titti Stenke

Kommentera

Publiceras ej