Små bullterriers pryder den nyaste mobilen från @virrkpannan 😍


9 kommentarer

Anna

28 Jun 2017 21:29

Kommer det mönster på dessa😍😍

Anna

28 Jun 2017 21:29

Kommer det mönster på dessa😍😍

Lis Wenneberg Borths

29 Jun 2017 10:12

Hejsa. Jeg vil rigtigt gerne købe mønstret på de små hunde, da jeg selv har bulldogs, mine små børnebørn så dem på instagram og blev helt pjattede med dem. Venlig hilsen Lis

Svar: Hej! Vad roligt! Mönstret kommer att komma upp inom en snar framtid på min nya blogg, www.virrkpannan.wordpress.com
Titti Stenke

Lisbeth svensson

07 Aug 2017 00:45

Hej, är intresserad av mönster på bullterrier

Svar: Mönster kommer att dyka upp på min nya blogg www.virrkpannan.wordpress.com
Titti Stenke

Ellen Andersson

09 Aug 2017 09:53

Vil gärna ha mönster på bullterrier

Svar: Mönstret kommer att komma ut på min nya blogg. www.virrkpannan.wordpress.com
Titti Stenke

Lisbeth svensson

22 Aug 2017 22:12

Hej
Kan du säga när mönstret kommer på bloggen

Svar: Hej! Den här bloggen är nedlagd. Mönstret kommer inte att komma ut här. Det kommer att komms upp på en ny sida som betalmönster när allt är klart med den nya, sidan.
Titti Stenke

lisbeth svensson

29 Aug 2017 10:54

hej
har du någon aning om när det kan bli

Angelica

27 Mar 2018 22:58

Hej!
Jag är intresserad av babymobil, virkade och undrar om du säljer och isåfall hur mycket dom kostar? Min son heter Lion, så skulle gärna ha något med Lejonmotiv :)
Hör gärna av dig!
[email protected]

Annagretha Henriksdon

11 Jul 2018 09:22

Intresserad av att köpa barnvagnsmobil

Kommentera

Publiceras ej