http://3.bp.blogspot.com/-eW_82btHTkw/VQx40DwPTGI/AAAAAAAAF20/tqXBv75zpWE/s1600/Lanukas_osoDonato_freepattern.jpg

Hittade det här mönstret på pinterest på en spansk sida. Mönstret är på engelska och nallen är väldigt lättvirkad! världens gulligaste lilla nalle!!! Skulle kunna passa bra som skallra tänker jag  Var tvungen att prova virka en, sedan blev det en till... och en till... Två av nallarna sålde Michelle på skolgårdsfesten och nallen med grön tröja lade min son Mio beslag på. Michelles kompisar har lagt in önskemål om fler färgkombinationer 😉



1 kommentarer

Anonym

20 Jun 2016 11:25

Hur virkade du den lilla kjolen på nallen längst ner? Så söt! & nosen, får inte till min...

Svar: Jag virkade ett varv i den inre maskbågen mitt på magen. När kroppen var färdig virkade jag ett gäng stolpar i var och en av de yttre maskbågarna så den liksom vågar sig
Titti

Kommentera

Publiceras ej