Min allra käraste lillasyster har önskat sig hela gänget till förskolan där hon jobbar. Klart att barnen måste ha babblar! Jag började med Dadda som jag tycker är sötast. Men det var väldigt pyssligt... mycket gör om och gör rätt... och en hel del tålamod. Mönstret var lite konstigt på sina ställen. Men här står han nu; Dadda och väntar på sina kompisar! Jag har använt det underbara garnet catona från scheepjes som finns att köpa från och med den 8:e april på webbutiken favoritgarner. Massor av underbara garner och tillbehör och fri frakt.
Mönstret till babblarna hittar du på www.mittkakfat.blogg.se

1 kommentarer

Anette

20 May 2016 15:32

Hej! Jag heter Anette och blev tipsad om din blogg av min kollega som tydligen är en gammal skolkamrat till dig. Susanne Eriksson heter hon. Jättefina grejer du har på din blogg. Vi har mycket liknande skaparglädje du och jag. :-)
Trevlig helg! / Anette

Kommentera

Publiceras ej