Nu är mina två projekt till scheepjesutmaningen äntligen klara! Sitter och filar lite på mönstren och sedan ska de skickas in. Blev ganska nöjd tillsist trots att jag kände mig lite skeptisk på vägen. Råkade ju beställa fel färgnyans på garnet mot vad jag hade tänkt mig, men det blev ganska bra ändå! En babyfilt och en snutte blev det! Älskar att virka på egna saker och sätta ihop egna mönster. Jag har väldigt sällan virkat något helt efter mönster då jag alltid kommer på ändringar eller egna tvistar jag vill göra för att resultatet ska bli precis så som jag vill ha det. Har alltid huvudet fullt av idéer till nya projekt. Ibland blir det bra och ibland åker det i sopen 😀

1 kommentarer

Hej

01 Sep 2016 18:32

Hur går jag tillväga för att beställa? MVh Madelene mail. [email protected]

Kommentera

Publiceras ej