För mig har detta året varit väldigt händelserikt! Självkart har jag hunnit med en hel del virkning och mer virkning kommer det att bli.  Jag har dock bestämt att kommande året fokusera på mönsterskapande. Beställningsvirkning tär för mycket på lederna,  särskilt när det gäller ugglor som virkas hårt med tunn virknål. Så är det också det där med tidspressen.


Detta betyder att det framöver kommer att komma fler mönster på bloggen! Jag är jättetacksam för alla kommentarer jag får på mina mönster och jag försöker göra ändringar och förtydliga när det behövs! 
Fortsätt gärna att kommentera så jag kan utveckla mina mönster.  Jag tar också gärna emot föslag, är det något ni skulle vilja virka men saknar mönster till? Vill man helst virka vantar? Sjalar? Sockor? Figurer och leksaker? Filtar? Mandalas? Inredningsdetaljer? Eller annat? Tänkte också försöka mig på lite enklare stickmönster nu nör jag så smått börjar få kläm på det med.

Gott nytt virkår önskar jag alla trogna läsare (och nya med förstås).

Avslutar med bilder på det här årets favoriter... 

7 kommentarer

Annika

31 Dec 2016 17:30

Så mycket fint du har gjort under året! :) Låter spännande med mer mönster under nästa år!

Anonym

02 Jan 2017 20:28

Längtar tills mönstret på överdraget till Ikea pallen kommer ☺

Svar: Hej. Förstår det. Gjorde det helt på känn och det var lite svprt att göra om det. Men jag jobbar på att få till det.
Titti Stenke

Anonym

04 Jan 2017 01:21

Åh, illern finns med! :D

Anonym

04 Jan 2017 21:04

Den som väntar på nå gott ... 👍☺

Anonym

07 Jan 2017 02:19

Hej där! Har försökt skriva till dig tidigare men är inte säker på om mitt mail har kommit fram🙈. Fantastisk fina saker som du gör! Får man beställa en såndär underbar barnvagnsmobil utav dig tro? Med vänlig hälsning, Fatemeh

Svar: Hej. Jag tar tyvärr inga beställningar. Hälsningar Titti.
Titti Stenke

Anonym

07 Jan 2017 02:19

Hej där! Har försökt skriva till dig tidigare men är inte säker på om mitt mail har kommit fram🙈. Fantastisk fina saker som du gör! Får man beställa en såndär underbar barnvagnsmobil utav dig tro? Med vänlig hälsning, Fatemeh

Anonym

07 Jan 2017 02:19

Hej där! Har försökt skriva till dig tidigare men är inte säker på om mitt mail har kommit fram🙈. Fantastisk fina saker som du gör! Får man beställa en såndär underbar barnvagnsmobil utav dig tro? Med vänlig hälsning, Fatemeh

Kommentera

Publiceras ej