6 kommentarer

Anna Carlberg

01 Apr 2016 19:11

Jättefint mönster! Jag tänker virka en matta av lovikkagarn. Garnet kommer i morgon. Det ska bli riktigt kul! Can't wait!

Anonym

03 Apr 2016 12:34

Vad fin den är, skall prova att göra en 😀

Anna Carlberg

21 Apr 2016 16:30

Nu är min matta färdig. Den blev precis så mysig som jag hade hoppats. 130 cm i diameter och 16 härvor lovikkagarn från Ullcentrum. Bild finns på FB. Tack för det fina mönstret! Det har varit jättekul att virka den. Min första mandala förutom några små prov innan garnet hann att komma.

Anonym

17 Mar 2017 11:46

Så bra förklarat du har gjort det för mig 😜

Eva Petersen

21 Apr 2017 06:38

Den är helt fantastisk och rolig att göra. Har precis flyttat till Danmark och är med i olika virkgrupper. Där är många som vill virka den men förstår inte svenska mönster. Så jag vill fråga dig om jag får översätta ditt mönster till danska.

Eva

Svar: Vad roligt! Självklart! Skulle vara kul om jag fick lägga upp det i bloggen eller får en länk så jag kan länka till mönstret från nloggen!
Titti Stenke

Louise

26 Jul 2017 20:29

Nu är jag färdig med min variant, jätterolig att göra och bra beskrivningar för någon som håller på att lära sig. Jag har länkat till dina mönster i mitt blogginlägg :)

Svar: Å vad roligt! Vad har du för bloggadress? Skulle vara kul att kika in 😍
Titti Stenke

Kommentera

Publiceras ej