Fick ett lite annorlunda uppdrag som jag snabbt åtog mig. En virkad Lemmy Kilmister, frontfiguren i bandet motörhead... Spännande! Något sådant har jag aldrig försökt mig på förut. Så här långt har jag kommit hittills... Blir lite steg för steg inlägg tänker jag. Har hållit på sedan några dagar innan symässan. Han ska få lite detaljer på kläderna mm. och håret ska klippas, men det brukar jag göra absolut sist! Just nu försöker jag sticka en kostymjacka åt herr Lemmy. Här är också bilden jag fått att jobba med. Den är inte min egen, men ville ändå ha med den då det är den jag har att gå efter.

 
 
 
 

3 kommentarer

Anna

05 Nov 2016 14:32

Den är fantastisk, vilket fint arbete <3

Anonym

11 Nov 2016 07:24

Hej :) kan man göra en beställning hos dig eller virkar du bara för kul och till sånna du känner? Mvh Sandra

Svar: Hej! Tar tyvärr inga beställningar i nuläget. Kanske senare, funderar bara på hur jag ska lägga upp det praktiskt
Titti Stenke

Anonym

13 Jan 2017 18:53

Herre min Gud vad du är duktig! 😱 Bra jobbat! Finns det mönster på Lemmy? 😍

Svar: Tack 😊 Nej tyvärr inget mönster.
Titti Stenke

Kommentera

Publiceras ej