Nu är det åter då där glest mellan inläggen... Orsaken är att jag fått ett nytt jobb... bytt nattjobb till dagjobb plus pendling... och så allt nytt man ska ta in och lära sig. Jag stupar i säng på kvällarna och har inte haft mycket ork över för virkningen. Men det kommer nog när jag blir lite mer varm i kläderna 😀 Det är iallafall ett helt fantastiskt jobb och jag trivs som fisken i vattnet!!! Några fler ugglor har det blivit iallafall och fler står på tur. Ligger tyvärr lite efter i tidsplaneringen! Har också fått förfrågan att göra en barnvagnsmobil med illrar; det ska verkligen bli spännande, ingen aning om jag kommer att lyckas men har bestämt mig för att göra ett försök.

4 kommentarer

Anonym

26 Oct 2016 22:24

Hejsan,
Kan man beställa barnvagnsmobil av dig 😊 vad kostar som och hur gör jag.

Mvh Madeleine

Svar: Hej! Tyvärr tar jag inga beställningar för tillfället, då jag inte har tid.
Titti Stenke

Anonym

02 Nov 2016 09:35

Hej! Underbart söta ugglemobiler du gör! Håller på o försöker göra en likadan efter dina mönster, men hittar inget mönster på bollarna som du har mellan ugglorna? Finns det nån möjlighet o få det? Mvh :)

Fatemeh

25 Nov 2016 01:38

Hej där! Blev så väldigt glada över att komma över denna sidan med alla fina saker som du gör! Finns det någon möjlighet att beställa babyvagnsmobil samt mobil över skötbord? Isf så ge mig gärna ett kostnadsförslag=). /Fatemeh, Peter och Dahlia (7 veckor=) )

Svar: Hej! Roligt att du tucker om det jag gör. Jag har tyvärr inte någon möjlighet stt ta några beställningar för tillfället. MVH Virrkpannan
Titti Stenke

Anonym

08 Jan 2017 05:25

Så fina vagnmobiler. Tar du några beställningar? / Sanna [email protected]

Kommentera

Publiceras ej